Každé létání (hlavně začátky) jsou spojeny s haváriemi.
Někdy to způsobí konstrukční závada modelu, jindy nezkušenost pilota nebo nadměrné blbnutí a v neposlední řadě i rušení signálu
jeden příklad extrémního blbnutí....zde
let a napodařené přistání (duben 2011)
a jak to všechno začalo .... montáží nového motoru
Už při prvním průletu šla barva dolů, hroznej kalup!
Po rekordu :-). (Muselo tam bejt aspoň 300 km/h.)
Na něm přestala fungovat výškovka a tak jsem to zapíchl do zahrady.
Díly rozmetány na cca 100m2, křídla jsem ani nenašel, no vono taky na co, že:-)
Naštěstí všechna elektronika naprosto bez škrábanců.
Další ero dám na výškovku 10-kg servo:-)
... říká Tomáš.
22.08.2010 - Zlin Z 50LS po nárazu do třešnového stromu ...
2.4.2010 za nemocnicí - Nakajima Ki-84 Hayate
Říjen 2009
už jsem dlouho nebyl na stromě :-)
Srpen 2009
Lockheed P-38 Lightning...
13.08.2009 - nepovedené přistání, ale bez následků
26.7.2009 - 20:00 - trénink ploché vývrtky + vybité baterie = rána jak z děla a neplánované přistání ...
27.07.2009 - už jen lehké přetření opravených šrámů a zítra zase startuju
7.6.2009 11:00 dopoledne - jeden tlačenej přemet moc nízko nad zemí...
tak takhle to dopadne když se něco nepovede ....
.... a budou další