Každé létání (hlavně začátky) jsou spojeny s haváriemi.
Někdy to způsobí konstrukční závada modelu, jindy nezkušenost pilota nebo nadměrné blbnutí a v neposlední řadě i rušení signálu
jeden příklad extrémního blbnutí....zde
                                                                                                                   
let a napodařené přistání (duben 2011)
 
 
 
05.01.2011  - Kawasaki KI-61
a jak to všechno začalo .... montáží nového motoru
 
Už při prvním průletu šla barva dolů, hroznej kalup!
 
Po rekordu :-). (Muselo tam bejt aspoň 300 km/h.)
 
  Na něm přestala fungovat výškovka a tak jsem to zapíchl do zahrady.
 
Díly rozmetány na cca 100m2, křídla jsem ani nenašel, no vono taky na co, že:-)
 
Naštěstí všechna elektronika naprosto bez škrábanců.
 
Další ero dám na výškovku 10-kg servo:-)
 
 ... říká Tomáš.
 
 
 
 
 
22.08.2010  - Zlin Z 50LS po nárazu do třešnového stromu ...
 
 
 
2.4.2010  za nemocnicí - Nakajima Ki-84 Hayate
 

Říjen 2009
už jsem dlouho nebyl na stromě :-)
 
 
 
 

Srpen 2009

Lockheed P-38 Lightning...
 
 
13.08.2009 - nepovedené přistání, ale bez následků 
 
 
 
 
26.7.2009 - 20:00 - trénink ploché vývrtky + vybité baterie = rána jak z děla a neplánované přistání ...
27.07.2009 -  už jen lehké přetření opravených šrámů a zítra zase startuju
7.6.2009 11:00 dopoledne - jeden tlačenej přemet moc nízko nad zemí...
 
 
 
tak takhle to dopadne když se něco nepovede ....
 
 
   
 
   
 
 
.... a budou další